کتابخانه جدید در کوهبنان احداث می‌شود
کد خبر: 3707448
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

کتابخانه جدید در کوهبنان احداث می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: روند مقاوم‌سازی و بهسازی کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان از سال‌های قبل مورد توجه بود تا اینکه در زلزله دچار مشکل اساسی شد و امیدواریم به‌زودی شاهد احداث کتابخانه جدید کوهبنان باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، خلیل‌الله باقی‌زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان دیروز شنبه، 1 اردیبهشت در جلسه انجمن کتابخانه‌ها و نهضت مطالعه مفید این شهرستان گفت: طی ماه‌های گذشته کارهای خوبی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برداشته شده است که جشنواره رضوی در کوهبنان از جمله اقدامات فرهنگی موثر و بزرگ در شهرستان بود و رتبه‌های برتر استانی هم در این راستا داشتیم.
وی افزود: روند مقاوم‌سازی و بهسازی کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان از سال‌های قبل مورد توجه بود تا اینکه در زلزله شب یلدای سال گذشته این ساختمان دچار مشکل اساسی شد که امیدواریم به‌زودی شاهد احداث کتابخانه جدید کوهبنان باشیم.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و راه‌اندازی بخش ویژه کودک و نوجوان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی بخش ویژه برای مطالعه ویژه دانش‌آموزان کنکور سراسری با استفاده از سالن‌های موقت کانکسی از دیگر اقدامات در سال جاری است.
باقی‌زاده تأکید کرد: پرداخت نظم خاص در نیم درصد سهم کتابخانه توسط شهرداری ستودنی است که امیدواریم برای رفع مشکل هزینه‌های جاری و مصرفی در سال جاری شاهد تعامل بیشتر شهرداری باشیم.
انتهای پیام

captcha