برگزاری دوره «فرهنگ کتابخوانی و بصیرت سیاسی» در زاهدان
کد خبر: 3707449
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

برگزاری دوره «فرهنگ کتابخوانی و بصیرت سیاسی» در زاهدان

گروه فرهنگی- مسئول سیاسی پایگاه پدافند هوایی زاهدان گفت: دوره «فرهنگ کتابخوانی و بصیرت سیاسی» با هدف ارتقاء دانش سیاسی و همچنین فرهنگ مطالعه در قشر نظامی از امروز در پایگاه پدافند هوایی زاهدان برگزار می‌شود.

محمد رضایی، مسئول سیاسی پایگاه پدافند هوایی زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: دوره «فرهنگ کتابخوانی و بصیرت سیاسی» با هدف ارتقاء دانش سیاسی و همچنین فرهنگ مطالعه در قشر نظامی از امروز در پایگاه پدافند هوایی زاهدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرانه مطالعه در کشور و به تبع آن در پادگان‌ها پایین است، به این نتیجه رسیدیم که دوره‌ای برگزار شود تا به نوعی افراد را وادار به مطالعه کرده و کتابخوانی را بخشی از برنامه روزانه سرباز، که قشری جوان و با انرژی است، قرار دهیم.
مسئول سیاسی پایگاه پدافند هوایی زاهدان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره در واقع آگاه‌سازی و آشنایی افراد با تحلیل‌های کاربردی سیاسی، در چهارچوب دستورالعمل ابلاغی از معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است.

برگزاری دوره «فرهنگ کتابخوانی و بصیرت سیاسی» در زاهدان

وی افزود: در اجرای این دوره، کتاب‌هایی که از معاونت سیاسی سازمان واگذار شده، پس از مطالعه کامل و تقسیم بندی کتب از لحاظ محتوایی، خلاصه و چکیده‌ای در قالب بروشور تهیه و در اختیار کارکنان، سربازان و خانواده‌های پایگاه قرار داده شده است.
رضایی اظهار کرد: هرچند روزنامه‌ها، رسانه و حتی برخی سخنرانی‌ها که در جلسات آگاه‌سازی سیاسی در این پایگاه برگزار می‌شود، شاید بتواند تا حدی نیاز افراد را برآورده کند و فضای پادگان را آگاه نگه دارد، اما در حدی نیست که بتواند قدرت بینش سیاسی را در افراد ایجاد کند.

انتهای پیام

captcha