فعالیت دارالقرآن شیبان در جهت گسترش جلسات حفظ و روخوانی قرآن کریم
کد خبر: 3707462
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

فعالیت دارالقرآن شیبان در جهت گسترش جلسات حفظ و روخوانی قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر دارالقرآن شیبان گفت: به منظور توسعه آموزش قرآن در سطح شهرستان و بهره‌مندی بانوانی که امکان حضور در دارالقرآن را ندارند، اعزام مربی به نقاط مختلف شهرستان باوی آغاز شده است و در حال حاضر جلسات حفظ و روخوانی زیر نظر این دارالقرآن در برخی نقاط آغاز شده است.

حجت‌الاسلام علوی‌پور، مدیر دارالقرآن شیبان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد:‌ در حال حاضر دوره‌های آموزشی روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن در دارالقرآن برقرار است و حدود 80 قرآن‌آموز در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند. بخش نونهال دارالقرآن نیز فعالیت خود را شروع کرده است.

وی از برگزاری دوره تفسیر نهج‌البلاغه نیز در این دارالقرآن خبر داد و گفت: این دوره طی روزهای زوج ویژه بانوان برگزار می‌شود.

علوی پور ادامه داد: به منظور توسعه آموزش قرآن در سطح شهرستان و بهره‌مندی بانوانی که امکان حضور در دارالقرآن را ندارند، اعزام مربی به نقاط مختلف شهرستان باوی آغاز شده است و در حال حاضر جلسات حفظ و روخوانی زیر نظر این دارالقرآن در برخی نقاط آغاز شده است.

مدیر دارالقرآن شیبان گفت: شهرک طالقانی(حسینیه ام‌البنین)، کوی سید سلطان و شبیشه از این قبیل هستند. بعضی جلسات قرآنی نیز خود تقاضا کرده‌اند زیر نظر دارالقرآن ادامه فعالیت دهند و مدارک دوره آنها از طریق دارالقرآن صادر شود.

انتهای پیام

captcha