ارشاد اسلامی بسته فرهنگی برای طرح دریا ارائه دهد
کد خبر: 3707471
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

ارشاد اسلامی بسته فرهنگی برای طرح دریا ارائه دهد

گروه سیاست و اقتصاد- معاون استاندار مازندران با بیان اینکه اداره کل ارشاد بسته فرهنگی برای چهارماه طرح دریا ارائه دهد، گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی در هر شهرستان از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سمن‌ها و رسانه‌ها بهره‌گیری شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان امروز یکم اردیبهشت در جلسه ساماندهی سواحل دریا با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای طرح ساماندهی سواحل باید افزایش میزان رضایتمندی مردم در ایام تابستان باشد، گفت: استفاده بهینه از همه ظرفیت ها و بسترهایی که فراهم شده بمنظور افزایش کیفیت طرح های دریای استان مورد توجه جدی قرار گیرد. ‎

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی ساماندهی طرح‌های دریای استان در نوشهر بر ضرورت آسیب‌شناسی جهت کاهش تعداد‌‌ غریق، بهبود وضعیت بهداشتی‌ و استفاده از بخش خصوصی در طرح‌های دریا تاکید کرد.
حسین زادگان افزود: باید اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و نوآورانه با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در سواحل در دستور کار قرار گیرد.
وی بر استفاده بهینه از همه ظرفیت ها و بسترهایی که فراهم شده تاکید و تصریح کرد: بهبود وضعیت بهداشتی و نظارت بر امکاناتی که در طرح‌های دریا ارائه می شوند جدی گرفته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه باید بپذیریم که مردم از وضعیت دریا راضی نیستند همچنان که خودمان هم راضی نیستیم، افزود: مشکلات حوزه سواحل دیده شده و همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.
حسین زادگان با تاکید بر اینکه با هر مدیری که با مستندسازی آمار خلاف واقع ارایه داده‌ و به شناگران بی توجهی کند برخورد جدی می شود، تصریح کرد: امسال باید از بخش خصوصی و اسپانسر در طرح ها استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه اداره کل ارشاد بسته فرهنگی برای چهارماه طرح دریا ارائه دهد، افزود: در حوزه فرهنگ‌سازی در هر شهرستان از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سمن‌ها و رسانه‌ها بهره‌گیری شود.

حسین زادگان ادامه داد: نمی توانیم صبرکنیم تا طرح های طولانی مدت اجرا شود، باید اجرای طرح های کوتاه مدت را در دستورکار قرار دهیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: ارائه تسهیلات به بخش خصوصی جهت اجرای برنامه‌های تفریحی و بازی‌های دریایی می‌تواند در این امر تاثیر بسزایی داشته باشد. 
وی افزود: می توانیم برنامه‌های متنوع ورزشی و فضای بانشاط تر در سواحل داشته باشیم بنابر این باید امکاناتی در سواحل ایجاد کنیم که بتوان ضمن ایجاد روحیه نشاط و بالابردن سطح رضایتمندی در بین مردم، درآمدزایی هم کرد.

انتهای پیام

ارشاد اسلامی بسته فرهنگی برای طرح دریا ارائه دهد

captcha