دوم اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر انتظار استان مرکزی
کد خبر: 3707491
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
جوانمرد خبر داد:

دوم اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر انتظار استان مرکزی

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی که به میزبانی مأمونیه برگزار می‌شود گفت: دوم اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره است.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی با اشاره به میزبانی مأمونیه از یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی گفت: این جشنواره در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای جشنواره گفت: استکبار ستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی(عج)، تفاوت انتظار عالمانه و انتظار عامیانه، نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان، ولایت فقیه و نیابت از ولایت امام عصر(عج)، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی(عج)، انتظار فرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۶ محور جشنواره است.

جوانمرد افزود: مهلت ارسال اثر به این جشنواره که 30 فروردین ماه اعلام شده بود تا فردا دوم اردیبهشت تمدید شده است علاقمندان می‌توانند سروده‌ه‍ای جدید خود را به آدرس دبیرخانه به نشانی شهرستان زرندیه، شهر مامونیه، میدان امام حسین(ع)، خیابان محتشم کاشانی، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه یا به نشانی اینترنتی zarandieh.ershad@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس:۴۵۲۲۹۳۵۶ – ۰۸۶تماس بگیرند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: مراسم اختتامیه نیز۱۰ اردیبهشت ۹۷ همزمان با ایام نیمه شعبان با حضور شاعران آئینی کشور در شهر مامونیه برگزار خواهد شد برای نفر اول ۶ میلیون ریال، نفر دوم ۴ میلیون ریال و نفر سوم ۲ میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha