15 خرداد؛ مهلت ارسال آثار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
کد خبر: 3707512
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

15 خرداد؛ مهلت ارسال آثار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

گروه فرهنگی ـ مهلت ارسال اثار به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش کودک و نوجوان تا 15 خردادماه امسال اعلام شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش کودک و نوجوان را در محورهای موضوعی شامل قدمگاه عشق، هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان، سبک زندگی امام رضا(ع) آداب و اخلاق، زهر و عبادت، رافت و مهربانی، طب‎الرضا و ...برگزار می‏‌کند.
این جشنواره در دو بخش بزرگسالان شامل مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی، روحانیون، شاعران و نویسندگان و ...
و بخش کودکان و نوجوانان شامل اعضای مراکز فرهنگی، هنری، کتابخانه‌های سیار و پُستی، دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه و ...است و بخش‌های جشنواره در بخش کودک و نوجوان شامل پژوهش اعضا، کتاب‌سازی، کاردستی، تمبرپُستی و کارت‌پُستال سازی، نامه‌ای به امام رضا(ع)، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی و در بخش بزرگسالان نیز شامل قصه‌گویی و داستان‌نویسی است.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را تا 15 خردادماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در خرم‌آباد، خیابان ناصرخسرو، دانش جنوبی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha