پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خوزستان پایان یافت
کد خبر: 3707516
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خوزستان پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خوزستان روز گذشته 31 فروردین ماه پس از دو روز رقابت قرآنی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم پایانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خوزستان که روز گذشته 31 فروردین ماه در شعرستان باغملک برگزار شد، گفت: مسابقات قرآن دانش آموزی به عنوان یک ابزار تربیت اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش سازنده ای را در تربیت کودکان و نوجوانان ایفا کرده است.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی تبلور همکاری و همدلی برای تعالی قرآن در جامعه است. ما شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی برنامه‌های موفقی در تعالی فرهنگ قرآنی داریم و شکر خداوند را به جا می آوریم اما مرتبه اصلی شکر استفاده بهینه از نعمت است.

مسیب زاده افزود: هر آنچه اعتبار در کشور هست به فرموده مقام معظم رهبری متعلق به قرآن و فرهنگ قرآنی است و همه ما در خدمت قرآن و اهل بیت(ع) هستیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اظهار اینکه قاریان برتر کشور برگزیده مسابقات قرآنی سطوح مختلف آموزش و پرورش کشور هستند، خاطرنشان کرد: جهانیان به توانایی های قاریان ایران زمین سر تعظیم فرود می آورند. در طلیعه ماه مبارک شعبان شاهد مسابقات بین المللی جهان اسلام خواهیم بود و همچنین ۲ سالانه مسابقات بین المللی را نیز در سطح جهانی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان در مرحله نخبگان با شرکت ۳۵۱ دانش‌آموز و ۲۸۶ دانش‌آموز دختر در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم روز گذشته 31 فروردین ماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

captcha