دفاع از جبهه انقلاب و پرچم علوی؛ والاترین هدف جانبازان
کد خبر: 3707532
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
نعمتی مطرح کرد:

دفاع از جبهه انقلاب و پرچم علوی؛ والاترین هدف جانبازان

گروه اجتماعی ـ جانباز لرستانی هشت سال دفاع مقدس دفاع از جبهه انقلاب و پرچم علوی را والا‌ترین و باارزش‌ترین هدف جانبازان در طول دفاع مقدس برشمرد و گفت: جانبازان همواره در جبهه‌های جنگ تحمیلی پیشقدم دفاع از جبهه انقلاب و مقاومت بودند.

حجت نعمتی، جانباز لرستانی، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: سال ۵۹ بنا به فرمان امام به جبهه رفتم و هشت سال دفاع مقدس در جبهه بودم چند بار دچار مجروحیت شدم که نخستین مرتبه نخست مجروحیت در سال ۶۰ بود
وی به مجروحیت و جانبازی خود در عملیات حاج‌عمران اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون به‌عنوان نائب رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان خدمتگزار جامعه ورزش هستیم.
نعمتی گفت: افتخار من در طول دفاع مقدس همواره به همراه پدر و برادرانم در جبهه بودم و یکی‌از برادرانم به نام حسن نعمتی در عملیات نصر ۸ به فیض شهادت نائل آمد.
جانباز هشت سال دفاع مقدس در پایان افزود: هدف والای جانبازان دفاع و حضور در جبهه انقلاب و مقاومت و پرچم سرخ علوی است.
تیمور احمدی، از دیگر جانبازان و مجروحین جنگ تحمیلی نیز اظهار کرد: بعد از آغاز جنگ تحمیلی در سال ۵۹ ابتدا به‌عنوان بسیجی اعزام شده و سپس به عضویت سپاه درآمدم و سه بار در جبهه‌ها مجروح شده و هم‌اکنون به‌عنوان معاون اداره‌کل ورزش و جوانان هستم.
وی به فعالیت در جایگاه رئیس ورزش‌های همگانی لرستان اشاره و تصریح کرد: در زمان جنگ، شهرستان پلدختر بیش‌از ۲۰۰ بار بمباران شد و مردم پلدختر مستقیماً در جنگ بودند.
احمدی افزود: مردم پل‌دختر مرتباً مورد هجوم رژیم بعث عراق بودند این در حالی‌است که دو برادرم نیز تا پایان جنگ در جبهه حضور داشتند و افتخار دفاع از حدود نظام اسلامی ایران را در کارنامه خود دارند.

یدار ایکنا با جانبازان

یدار ایکنا با جانبازان

یدار ایکنا با جانبازان

یدار ایکنا با جانبازان

یدار ایکنا با جانبازان

captcha