کتابخانه دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو بانه تجهیز شد
کد خبر: 3707570
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

کتابخانه دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو بانه تجهیز شد

کتابخانه دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو بانه تجهیز شد گروه فرهنگی- به همت سه بانوی خیر تهرانی دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو در بخش مرکزی شهرستان بانه تجهیز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، طی برگزاری آیینی و با همت سه نفر از بانوان خیر در حوزه کتاب و کتابخوانی دبیرستان شبانه روزی دوره اول دخترانه کوثر روستای سبدلو از توابع بخش مرکزی بانه تجهیز و راه‌اندازی شد.
«فرزانه اخوت»، «نرگس شاهکار» و«شهرزاد محجوب» از خیرین کشوری در حوزه کتاب و کتابخوانی ، تعداد 1100 جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شبانه روزی کوثر سبدلو اهدا کردند.
این تعداد کتاب در زمینه‌های مختلفی همچون علمی؛ تاریخی؛ فرهنگی؛ داستان؛ کودک و نوجوان می باشد که طی برگزاری آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش بانه، بخشدار بخش مرکزی ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان محلی اهدا شد.
رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه ، در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه خیرین بزرگوار، گفت: مردم بانه اهل کتاب و مطالعه بوده و مردان و زنان بزرگی از این دیار برخاسته اند و امیدواریم با ترویج فرهنگ مطالعه در میان نسل امروز خصوصا دختران روستایی ، زمینه ی رشد و ترقی هرچه بیشتر آنان و در نتیجه سعادت جامعه را فراهم آوریم.
بانو فرزانه اخوت نیز در این مراسم ،اظهار داشت: این گروه از خیرین در استان های محروم کشور اقدام به توزیع کتاب و تجهیز کتابخانه ها می کنند.
وی افزود: تاکنون فعالیت این گروه از خیرین، بیشتر در استان‌های کردستان؛ ایلام؛ کرمانشاه و آذربایجان غربی بوده و در این استان ها تاکنون 56 کتابخانه را تجهیز نموده است.
گفتنی است؛ علی رغم اهدای 1100 جلد کتاب؛ خرید سیستم رایانه و قفسه برای مدرسه مذکور هم جز اقدامات این خیرین در کتابخانه مدرسه سبدلو بود.
انتهای پیام

captcha