اعلام برنامه عصر دومین روز رقابت‌های بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3707574
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

اعلام برنامه عصر دومین روز رقابت‌های بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ برنامه نوبت بعد از ظهر دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز، اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در نوبت بعد از ظهر با رقابت سه حافظ و چهار قاری بزرگسال همراه است.
بر اساس این گزارش این رقابت‌ها که از ساعت 16 در مصلای امام خمینی(ره) آغاز می‌شود، با تلاوت امام منذر چلنکا از اسلوونی، محمد قباد از بوسنی، الکین حسن اف از آذربایجان و مختار غی از سنگال براساس قرعه های انتخابی همراه است.
همچنین در بخش حفظ نیز ابراهیم الوشلی از کشور یمن، محمد شرف الدین عمران از هند و صلاح‌الدین عبدالرزاق محمد مغنم به سه سؤال هیئت داوران براساس قرعه انتخابی پاسخ می دهند.
همچنین در بخش روشندلان نیز در رشته حفظ زکریا دیبو دیبو حائک از کشور سوریه، علی ادریس عبدالسلام از کشور نیجریه و محمد ابراهیمی از کشور سوند و در رشته قرائت نیز امیدرضا رحیمی ازایران و ابراهیم آلتونتاش و علاش عمار از الجزایر به اجرا برنامه می پردازند.
مختار دهقان قاری افتخاری آغاز برنامه نوبت عصر است، همچنین طی این مراسم نیز گروه منتخب مدیحه‌سرایی خوزستان به همخوانی می پردازد وقرائت اذانگاهی و اذان مغرب و عشا نیز با احمدی وفا، قاری بین‌المللی کشورمان است.
ادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha