جانبازان؛ سند حقانیت نظام/ارتباط نسل جوان با جانبازان تقویت شود
کد خبر: 3707579
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

جانبازان؛ سند حقانیت نظام/ارتباط نسل جوان با جانبازان تقویت شود

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که جانبازان سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بر تقویت ارتباط بین نسل جوان با جانبازان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز شنبه، یکم اردیبهشت به‌مناسبت روز جانباز در دیدار با سه تن از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی لرستان که به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد، اظهارکرد: مقام رهبری توجه خاصی به جانبازان دارد.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که در بازدید از جانبازان نسل جوان را به همراه خود ببرید این در حالی‌است که برقراری ارتباط نسل جوان با جانبازان ضرورت دارد.
آیت‌الله میرعمادی جانبازان را سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و عنوان کرد: جانبازان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اسطوره‌های مقاومت، ایثار، وفاداری و گذشت هستند.

برکت الهی؛ اثر وضعی وجود جانبازان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اثر وضعی وجود با برکت جانبازان اشاره و عنوان کرد: اثر وجود جانبازان باعث برکت الهی است این در حالی‌است که به برکت ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان امنیت و وضعیت مطلوبی در کشور حاکم است و مردم امید به آینده خوبی دارند.
امام جمعه خرم‌آباد تاکیدکرد: باید به مشکلات و وضعیت جانبازان به‌عنوان اسطوره‌های مقاومت و ایثار و گذشت رسیدگی شود.

انتهای پیام

captcha