جانبازان، علمداران انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3707586
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

جانبازان، علمداران انقلاب اسلامی هستند

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : جانبازان، علمداران و بیرق داران انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز پاسدار و جانباز که در سالن کانون بسیج ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهیدان فقط یک بار شهادت را تجربه کرده اند، تصریح کرد : مقام معظم رهبری می فرمایند جانبازان لحظه به لحظه شهادت را تجربه می کنند و سراسر زندگی این بزرگواران تمرین و ممارست شهادت است.
وی با بیان اینکه روزی زیباتر از روز ولادت علمدار باوفای امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) نمی تواند برای انتخاب روز جانباز باشد، اظهار کرد : حضرت ابوالفضل (ع) اخوت و برادری را برای همه جهانیان به اثبات رسانید و چه روزی زیباتر از این روز برای روز جانبازان وجود دارد.
وی ادامه داد : همسران جانبازان الگوی بی نظیر صبوری هستند و سنگ صبور همسران جانباز خود بوده و هر اقدامی که انجام می دهند ذخیره آخرت می شود.
شهسواری گفت : زخم دشمن بر تن جانبازان عزیز کشورمان نشسته است و نباید بگذاریم این زخم بر دل آنان نیز بنشیند، امروزه جانبازان الگوی بزرگی در کشور عزیزمان محسوب می شوند و پاسداران نظام انقلاب اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد : بنا به فرموده نبی مکرم اسلام هر عضوی که در راه خدا قطع شود، زودتر از خود فرد به بهشت می رود، و این در خصوص جانبازان ذکر شده است و استجابت دعای جانبازان نیز در اولویت است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد : ما انقلاب کردیم، هنوز هم راه انقلاب را در پیش داریم و راه انقلاب به پایان نرسیده است و این انقلاب اسلامی همچنان پویا و پابرجا خواهد ماند.
وی افزود : ما شاهد نهال نوپا و تنومند انقلاب هستیم که دشمنان در صدد ضربه زدن به نهال تنومند انقلاب هستند، گاهی با تفکر و اندیشه و گاهی با ابزار، ولی هدفشان یکی است و هدف برانداز کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شهسواری تاکید کرد : امروزه دشمن از هر راهی از جمله تحریم، نفوذ از طریق مباحث اقتصادی و حتی فرهنگی سعی در تخریب نظام جمهوری اسلامی دارد اما جانبازان همواره حافظ منافع جمهوری اسلامی بوده و نهال تنومند انقلاب را برافراشته نگه داشته اند.

امروزه حوزه اقتصادی رزم گاه بین ماه و دشمنان نظام است
وی گفت : امروزه وظیفه ماست که وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم چرا که امروزه جنگ در میدان دیگری و به شکل دیگری آغاز شده است، امروزه حوزه اقتصادی رزم گاه بین ما و دشمنان نظام است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود : هرکس باید در حد توان و اندیشه و تفکر خود با متولیان و مسئولین امر دست به دست دهد تا همه با هم یاری و وحدت همدیگر با پدیده مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه مبارزه کنیم.
شهسواری خاطرنشان کرد : امروزه دشمن تفکراتی را به جامعه القا می کند که آیا انقلابی باشیم یا عقلایی فکر کنیم و دانش آموزان و دانشجویان ما با این شبهات درگیر می شوند، اما تاریخ اثبات کرده است که انقلابی غیر عقلایی، انقلابی نیست و بالعکس و این دو مکمل و همراه یکدیگر هستند.
وی تصریح کرد : پارادوکس های تفکری ضد انقلاب در میان جوانان ما مثل سنگ بر شیشه ای است و دشمن درصدد شکستن تفکرات انقلابی به ویژه در خصوص جوانان است.

شعبان، از عجایب ماههای قمری است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : اکنون در ماهی قرار داریم که یکی از عجایب ماههای قمری است، ماه شعبان سراسر ولادت و سرور و شادی است و حتی یک روز هم وفات یا شهادت نداریم، همانطور که ماه محرم نیز از عجایب بوده و حتی یک روز ولادت و شادی نیز در آن مشاهده نمی کنیم.
شهسواری گفت : ماه شعبان ماه نبی مکرم اسلام است و در این ماه که در آستانه ورود به ماه ضیافت الله قرار داریم باید خودمان را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم.
انتهای پیام

captcha