کافی نبودن سبک‌های آموزش از دلایل مهجوریت قرآن به شمار می‌رود
کد خبر: 3707599
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

کافی نبودن سبک‌های آموزش از دلایل مهجوریت قرآن به شمار می‌رود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی نورالرحمن تبریز، اظهار کرد: آموزش قرآن در جامعه ما یکی از دغدغه‌های قدیمی دلسوزان بوده است و بسیاری اعتقاد دارند یکی از دلایل مهجور بودن نسبی قرآن کریم در جامعه، ناکارآمد بودن و کافی نبودن سبک‌های آموزش قرآن است.

داود محمودی، مدیر مؤسسه قرآنی نورالرحمن تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌شرقی، با اشاره به عاشق شدن انسان در کلاس معنوی قرآن، گفت: کلاس معنوی قرآن انسان را با معرفت و عاشق می کند. هرکس می خواهد معنی عشق به اللّه را بفهمد، باید با کاروان قرآن و قرآنیان همسفر شود و جرعه ای از آن را بنوشد.

کافی نبودن سبک‌های آموزش از دلایل مهجور بودن نسبی قرآن به شمار می‌رود
وی،  یادآور شد: بحث آموزش قرآن در جامعه ما یکی از دغدغه های قدیمی دلسوزان بوده است و بسیاری اعتقاد دارند یکی از دلایل مهجور بودن نسبی قرآن کریم در جامعه، ناکارآمد بودن و کافی نبودن سبک های آموزش قرآن است. 
وی با اشاره به فرموده مولای متقیّان علی(ع) افزود: امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: تاريخ گذشتگان و آيندگان و برنامه زندگى شما در قرآن است.
محمودی، قرآن و اهل بیت را عدل یکدیگر دانست و تاکید کرد: قرآن و اهل بیت، مکمل، معرّف و مفسر همند، به هوش باید بود که نور قرآن،به تنهایی هادی و هدایتگر نیست، شفا نیست، باعث طراوت و زنده شدن دل ها نمی شود، نور وحی و نور ائمه، عدل یکدیگرند و به تنهایی ناقصند.

انتهای پیام

captcha