اعزام 800 مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط استان همدان
کد خبر: 3707619
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

اعزام 800 مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط استان همدان

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه، 800 تن از مبلغان و مبلغات در اقصی نقاط استان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام داوود عباسی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه، 800 تن از مبلغان و مبلغات در اقصی نقاط استان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه جشن‌های امسال بیشتر با محوریت شورای فرهنگی محلات است افزود: حدود 400 گفتمان دینی در سطح مساجد، محلات هدف طرح سلامت اجتماعی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس برگزارمی‌شود.
حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه در این ایام هر شهرستان حداقل یک جشن محوری برگزار خواهد کرد اضافه کرد: در شهر همدان نیز 10 نقطه برای برگزاری این جشن‌ها در نظر گرفته شده است تعدادی از هیآت فعال شهر نیز مجری این مراسم خواهند بود.
معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکی است که از جمله برکات آن ولادت حضرت صاحب الامر امام زمان (عج) در سحرگاه این شب به شمار می‌رود و همین امر سبب فزونی شرافت این شب مبارک گردیده است.
وی گفت: در این راستا سنت حسنه احیای شب نیمه شعبان در یک الی دو مسجد شهرستان برگزار خواهد شد، در شهر همدان نیز تعدادی از مساجد میزبان شب زنده داران خواهند بود.
حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی، پژوهشی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: اعزام مبلغ و مبلغه و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ جوانان با روحانیون و مسئولین در شورای فرهنگی محلات از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

 

captcha