جانبازان، شاهدان زنده نظام هستند
کد خبر: 3707636
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

جانبازان، شاهدان زنده نظام هستند

گروه اجتماعی - امام جمعه ماکو گفت: جانبازان شاهدان زنده نظام هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثار گران ماکو بیان کرد : باید تا میتوانیم عشق و ارادت خود را به محضر جانبازان و خانواده های شهدا برسانیم چرا که آنها ارزش های والای اسلام هستند.

وی افزود : جانبازان و ایثار گران از میان مردم و برای مردم بوده و هستند و اگر چنین نبود کشور همان اول جنگ شکست میخورد.

وی خاطر نشان کرد : شهدا اصلی ترین و نابترین گوهر وجود خودشان را نثار آزادی وطن کردند تا ناموس ما به دست نااهلان نیوفتد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری با اشاره به اینکه طرف معامله شهدا با خدا بود، تصریح کرد : شهدا میدانستند که خداوند خریدار خوبی است و ارزش معامله دارد.

امام جمعه ماکو ایثار گران و جانبازان را افراد برگزیده خدا دانست و گفت : جانبازان باید افتخار کنند که خداوند آنها را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد : مقام جانبازان هیچ کم و کاستی از مقام شهدا ندارد و مُهر خدایی بر کارنامه آنها رنگ بسته است.

وی بیان کرد : جانبازان شاهدان زنده نظام هستند و باید از تجربیات آنها در جهت پیشبرد اهداف و امورات زندگی استفاده لازم برده شود.

وی خانواده های شهدا را ذخیره های با ارزش انقلاب خواند و گفت : امروزه از سوی انسانهای گرگ خصلت، بر بیرق نظام و اسلام گستاخی هایی صورت میگیرد که تنها هدف آنها نظام را زیر سوال ببردن است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری با تاکید براینکه در نظام ارشی و ولایی اسلام هیچ کسی هیچ مِنَتی نمیتوان بر گردن کس دیگیری بگذارد ادامه داد : مسئولیتی که برای جانبازان امروز انتظار میرود، نقش مروج در جذب انسانها به درک صحیح اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه ماکو تاکید کرد : جانبازان و ایثارگران باید با حضور خود در صحنه های اجتماعی و سیاسی در جهت تقویت روحیه جهادی مردم سهیم باشند.

جانبازان، شاهدان زنده نظام هستند
انتهای پیام

captcha