سپاه خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان است
کد خبر: 3707642
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

سپاه خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه نظرآباد گفت: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

محمد جان‌محمدلو در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سپاه پاسداران در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به‌فرمان بنیان‌گذار و رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تأسیس شد.
وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت‌گری مقام معظم رهبری در دنیا به عنوان نیرویی قدرتمند مطرح‌ شده و توانسته وظایفی که بر عهده دارد به‌خوبی انجام دهد و اقتدار کشور را در منطقه ثابت کرده است.
فرمانده سپاه نظرآباد بیان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
جان‌محمدلو تاکید کرد: سپاه پاسداران یک نهاد صد درصد مردمی و قدرتمند است و از ابتدای جمهوری اسلامی و انقلاب شکل گرفته و در همه ادوار گذشته تاکنون به صورت محکم در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و بعضا سایر دشمنان همانند دیوار بزرگی ایستاده است.
فرمانده سپاه نظرآباد گفت: مردم با دیدن صلابت سپاه همیشه قدردان این نهاد مقدس هستند ولی بخشی از عملکرد سپاه که ممکن است مردم از آن غافل باشند در حوزه عمرانی، سازندگی و آبادانی کشور است که کمتر به چشم می‌آید.
انتهای پیام./

 

captcha