جانباز هر روز شهید می‌شود
کد خبر: 3707643
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

جانباز هر روز شهید می‌شود

گروه اجتماعی- امام جمعه اصفهان گفت: ارزش جانباز از شهید بالاتر است، چراکه شهید، جان خود را بر دست گرفته و شهید شده، اما این افراد جان را بر دست گرفته‌اند و به نوعی هر روز شهید می‌شوند، چراکه هر روز سختی می‌کشند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در حاشیه دیدار باجانبازان دفاع مقدس که به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در آسایشگاه شهید مطهری(ره) انجام شد با تبریک روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) آن حضرت را سید و سالار جانبازان جهان اسلام دانست و ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که اتاق‌های خوب و بهتری برای جانبازان عزیز تهیه شود، البته مسئولان در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه مردم باید قدر این جانبازان را بدانند، افزود: ارزش این افراد از شهید بالاتر است، چراکه شهید، جان خود را بر دست گرفته و شهید شده، اما این افراد جان را بر دست گرفته‌اند و به نوعی هر روز شهید می‌شوند، چراکه هر روز سختی می‌کشند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به دشمنی و جنگ دنیای کفر با ایران اسلامی، تصریح کرد: امنیتی که در کشور وجود دارد از سایه سر جانبازان و شهدا هستند، بنابراین باید همه این مهم را درک کنیم و جانبازان را مورد احترام خود قرار دهیم.
وی با انتقاد از عدم ساماندهی مکان‌های عمومی شهر اصفهان برای جانبازان خاطرنشان کرد: به همه شهرداران سفارش کرده ام که خیابان‌ها، مکان‌های دیدنی و تفریحگاه‌ها را برای این عزیزان مناسب سازی کنند که تا کنون این مهم، به صورت کامل محقق نشده است؛ این افراد بهترین‌های ما هستند و ما باید این کار را برای بهترین افراد جامعه انجام دهیم.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: این افراد با وضعی که دارند همواره شکر و حمد خداوند متعال را انجام می‌دهند و مشاهده می کنید کسی که قطع نخاع است و سال‌های زیادی است که به سختی زندگی می‌کند، این وضع را تحمل کرده و اعتراضی نمی‌کند، این درس بزرگی است برای همه ما به ویژه جوانان که در راه خدا و رسیدن به اهداف الهی باید تحمل داشت.

انتهای پیام

captcha