کسب رتبه نخست اقامه نماز توسط زندان‌های استان البرز
کد خبر: 3707646
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

کسب رتبه نخست اقامه نماز توسط زندان‌های استان البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیرستاد اقامه نماز البرز گفت: زندان‌های استان البرز در اقامه نماز به‌خوبی درخشیده‌اند و در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز به نقل از سازمان زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی استان البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداکبر موسوی در جلسه ستاد اقامه نماز زندان‌های استان البرز، اظهارکرد: خوشبختانه زندان‌های استان البرز در اقامه نماز این فریضه دینی که اساس و ستون دین ماست به‌خوبی درخشیده‌اند و در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود: بزرگ‌ترین کار فرهنگی نماز است وقتی دستگاهی در نماز اول شود مشخص است تفکر و اندیشه این مدیر و مجموعه‌اش چیست، نماز رشد، تعالی و همه اعمال حسنه را با خود می‌آورد و پرواضح است برخی از مجرمین که به زندان می‌آیند تحت تعالیم فرهنگی قرار نگرفته‌اند و زمانی ما می‌توانیم ادعا کنیم کاری انجام داده‌ایم که بازگشت مجدد به زندان این گروه به حداقل برسد یا از بین برود.
دبیر ستاد اقامه نماز البرز در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: به اذان زنده تأکید فراوان شده که باید به‌عنوان یک رفتار اجتماعی در سطح جامعه فراگیر شود مثلاً راننده‌های خودروهای عمومی در وقت اذان رادیو خود را روشن کنند و به‌یک‌باره ۴۰ هزار الله‌اکبر در فضای شهرمان طنین‌انداز می‌شود و برکات آن شامل همشهریان می‌شود.
این مسئول بیان کرد: فرهنگ‌سازی را باید از مهدکودک‌ها و دبستان‌ها شروع کرد و اتاق فکر در همه‌جا جهت بهبود و ارتقای نماز تأسیس شود.
انتهای پیام./

captcha