تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3707711
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شوراهای فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، یکم اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از جانبازان فرهنگی شهرستان گچساران اظهار کرد: جامعه ما نیازمند تجلیل از فرهنگ فداکاری و گذشت بوده و باید به عنوان ارزش برای نسل‌های بعد در جامعه به یادگار گذاشته شود.
وی از تشکیل شوراهای فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و افزود: این شورا به طور منظم در تمام کشور در حال برگزاری بوده و باید بدانیم جامعه ما مدیون و مرهون خون شهدا و و جامعه ایثارگری است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز کشور ما با تمام اقتدار مقابل تمامی قدرت‌ها ایستاده و سربلند است، ضمن اینکه دنیای استکبار نمی‌تواند در برابر این ملت کاری کند همگی از برکات وجود قشر ایثارگر است.
نظری با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحبنظران فرهنگی برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، ابراز کرد: تلاش کنیم با سربلندی راویان خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باشیم، چراکه در این خصوص مشکل داریم و باید این فرهنگ را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه از خداوند می‌خواهم شرمنده شهدا نباشیم، بیان کرد: هیچ گونه قصوری از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات و نهادهای فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست.
همچنین، فردوس درودی، نماینده ایثارگران فرهنگی شهرستان گچساران نیز خواستار اعمال درصد جانبازی برابر میزان حضور جانبازان در جبهه‌های حق علیه باطل شد وعنوان کرد: در راستای اجرای ماده 16 که اعلام شده خواهان اجرای این ماده هستیم، چراکه بسیاری از همکاران جانباز ما در پشت سمت معاونت و مدیریت باقی مانده‌اند.
انتهای پیام

captcha