تحمل درد‌های جانبازان و خانواده گرامی آن‌ها ارج نهاده شود
کد خبر: 3707725
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

تحمل درد‌های جانبازان و خانواده گرامی آن‌ها ارج نهاده شود

گروه اجتماعی- استاندار اردبیل گفت: گرامی نگهداشتن یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس وظیفه بزرگی بر عهده ماست و تحمل درد‌ها و صبر و استقامت جانبازان و خانواده گرامی آن‌ها باید ارج نهاده شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل روز گذشته یکم فروردین ماه در دیدار با جانبازان 70 درصد در اردبیل افزود: گرامی نگهداشتن یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران و شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس وظیفه بزرگی بر عهده ماست و تحمل دردها و صبر و استقامت جانبازان و خانواده گرامی آنها باید ارج نهاده شود.
وی با اشاره به وظیفه خطیر و حساس مسئولان مربوطه در ارتباط با حمایت از جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها افزود: باید این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار دستگاه‌های ذی‌ربط باشد و ما از جانبازان عزیز و خانواده‌های گرامی آنها می‌خواهیم که دعاگوی ما در انجام مسئولیت خطیرمان در خدمت به جامعه باشند.
استاندار اردبیل با اشاره به ایثار و فداکاری‌های رزمندگان ،جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی که با تاثیرپذیری از رشادت‌های سرور و سالار شهید امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در دشت کربلا جانانه از ایران اسلامی پاسداری کردند مثال‌زدنی است افزود: باید ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.
یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: چهارم شعبان المعظم فرخنده میلاد با سعادت علمدار باوفای کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) در تقویم رسمی کشور مزین به روز جانباز است که مسئولان در این زمینه باید کوشا باشند.
شاهی افزود: جانبازان مایه فخر و افتخار کشورمان هستند و تلاش و کوشش‌های آنها در دستیابی به اقتدار و عظمت کنونی کشورمان شایسته تقدیر و قدردانی است و ما خود را خدمت‌گذار این قشر بزرگ و از خودگذشته می‌دانیم و با جان و دل از این بزرگواران حمایت کرده و در راستای رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان گام برداریم.
وی با تمسک به آیات قرآن و احادیث راز خلقت عالم هستی را عبودیت انسان برای خداوند متعال عنوان کرد و گفت: این راز را حضرت حق در وجود مبارک امام حسین(ع) متجلی کرده و حضرت ابوالفضل(ع) نیز با تابعیت از امام خود عشق و ارادت به ولایت را با ایثارگری و تقدیم جان عزیز خود به اثبات رساند.
انتهای پیام

captcha