آرامش جامعه ما نتیجه ایثارگری‌های جانبازان دفاع مقدس است
کد خبر: 3707730
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

آرامش جامعه ما نتیجه ایثارگری‌های جانبازان دفاع مقدس است

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: جانبازان عصر ما که در هشت سال دفاع مقدس از جان گذشتگی، ایثار و رشادتهای بزرگی انجام دادند و اکنون در مقابل چشمان ما هستند، امنیت و آرامش فعلی جامعه ما در نتیجه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دفاع مقدس است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، اسحق رسول، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، عصر روز گذشته یکم اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت روز جانباز، اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: این روزها مناسبت‌هایی است که نسیان و فراموشی که ما در طول سال داریم تبدیل به غفلت نشود.
وی با تاکید بر اینکه شأن و منزلت جانبازان ما خیلی بیشتر است و هدف ما از برگزاری چنین مراسمی این است که پای حرفهای این بزرگواران بنشینیم و صحبتهایشان را بشنویم ادامه داد: جانبازان، شهدای زنده هستند و دیدارشان برای ما موهبت و در جمع این عزیزان بودن افتخار بزرگی است.
رسولی با اشاره به وقایع عاشورا گفت: درس بزرگ عاشورا و رشادت و ایثارگری های حضرت عباس(ع)، عاشقانه در خدمت امام زمان و دین بودن است و نیز جانبازان عصر ما که در هشت سال دفاع مقدس از جان گذشتگی، ایثار و رشادتهای بزرگی انجام دادند و اکنون در مقابل چشمان ما هستند، امنیت و آرامش فعلی جامعه ما در نتیجه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دفاع مقدس است.
وی افزود: این درس بزرگی برای ماست که به نوبه خود در راستای تحکیم هر چه بیشتر انقلاب و جمهوری اسلامی و در راستای آرمانهای امام شهدا و مقام عظمای ولایت فقیه تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تجلیل و احترام به جانباز، احترام به آرمانهای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و آرمانهای دین اسلام است و هدف، تلاش برای کسب رضای خداوند متعال و کسب رضایت خانواده های جانبازان بزرگوارمان است و تلاش می‌کنیم شرمنده این عزیزان نشویم و اینکه به یاد و در خدمتشان هستیم و فراموششان نمی‌کنیم.
حجت الاسلام تجلایی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز جانبازان را وارثان اصلی انقلاب و اسلام معرفی و حضرت عباس(ع) را به عنوان جانبازی که ولایتمداری را با ایثار معنا کرد، دانست.
خاطره‌گویی کارکنان جانباز و تجلیل از جانبازان عضو هیئت علمی و کارمند از برنامه‌های اصلی این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha