385 حافظ خوزستانی در آزمون‌ ارزیابی حفاظ قرآن کریم نام‌نویسی کردند
کد خبر: 3707749
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

385 حافظ خوزستانی در آزمون‌ ارزیابی حفاظ قرآن کریم نام‌نویسی کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ 385 حافظ خوزستانی در سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

قاسم مقدمی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: پیرو اعلام  فراخوان آزمون سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، تعداد 385 نفر از حافظان قرآن کریم در این آزمون نام‌نویسی کردند.

وی گفت: این حفاظ در رشته‌های حفظ کل، بیست جزء، پنج جزء، ده جزء و سه جزء اول قرآن کریم ـ که برای اولین بار به این طرح افزوده شده است ـ ثبت‌نام کرده‌اند.

مقدمی افزود: سامانه تلاوت پس از ثبت‌نام، شناسه و کدی که نشانه تأیید ثبت‌نام است در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد، برخی از حفاظ که برای شرکت در این آزمون هزینه پرداخت کرده و موفق به دریافت تأیید سامانه نشده‌اند، تا امروز دوم اردیبهشت‌ فرصت دارند ثبت‌نام خود را با مراجعه به سامانه تکمیل کنند.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آزمون مرحله اول که به صورت سراسری برگزار می‌شود، آزمون کتبی درک مفاهیم و حفظ قرآن است که 21 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. مکان برگزاری آزمون متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اعلام کرد: مرحله دوم به صورت شفاهی و از 25 تا 30 مردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha