معجزه سپاه پرورش غیورمردانی است که در قاموس‌شان جز اعتلای کلمةالله جایی نیست
کد خبر: 3707761
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

معجزه سپاه پرورش غیورمردانی است که در قاموس‌شان جز اعتلای کلمةالله جایی نیست

گروه اجتماعی- از معجزات سپاه پرورش غیور مردانی است که صیاد هزار رنگ دنیا، قادر به شکار آنان نبود. آنانی که ره صد ساله را یک شبه پیموده و مشق جهاد و شهادت را پیشه خود ساخته اند و سودایی جز اعتلای کلمة‌الله در قاموس مقدسشان جای ندارد.

 به گزارش ایکنا از مازندران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران طی اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با اشاره به هفته پاسدار، از مقام و منزلت پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است سپاه ستون محکم دفاعی کشور و خاستگاه آرمان‌های مستضعفین در طول تاریخ است، این نهاد مقدس با ابتکار امام فقید(ره) و همزاد با انقلاب اسلامی و از میان الله اکبرهای ملت نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی، متولد شد و در مدت بسیار کوتاه مبدل به ستون محکم دفاع از انقلاب و کشور گردید.

این اطلاعیه می‌افزاید: یکی از معجزات سپاه، جذب و پرورش پیشتازان از جنس عاشورا و مهیای جانبازی در راه اسلام و انقلاب اسلامی بود، مردانی که صیاد هزار رنگ دنیا، قادر به شکار آنان نبود. غیور مردانی که ره صد ساله را یک شبه پیموده و مشق جهاد و شهادت را پیشه خود ساخته اند و سودایی جز اعتلای کلمة‌الله در قاموس مقدسشان جای ندارد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از تقدس پاسداران انقلاب اسلامی همان بس که تولد و مرگ خود را با آرمان‌های همیشه جاوید خورشید بی‌غروب کربلا گره زده و رایت خونین عاشورا را بر فراز آرمان و آرزوهای خود به اهتزاز در آورده‌اند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، سپاه تکیه‌گاه انقلاب و پشتوانه ملتی است که اراده کرده است راه نورانی جهاد و شهادت را تا آخر و تا حصول به همه ارزش‌ها و آرمان‌ها و آموزه‌های ائمه معصومین علیه السلام ادامه دهد و در طول 4 دهه گذشته، دوران دفاع مقدس و در جریان  مقاومت اسلامی، دشمنان عنود و خیره سر را از دستیابی به کمترین موفقیت ناکام گذاشته است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: اینک سپاه پاسداران و مردان عاشورایی آن با همه وجود در رکاب مولا و مقتدای خویش ایستاده‌اند، آن مرد حماسی و حکیم که عصای موسی در دست و تبر ابراهیم بر دوش و هیبت علوی بر چهره دارد. ما با اوییم و او با ماست و این هدف مقدس را تا نیل به همه آرمان‌ها و ارزش های الهی و انقلابی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

معجزه سپاه پرورش غیورمردانی است که در قاموس‌شان جز اعتلای کلمةالله جایی نیست

captcha