طرح دانشجویی «عهد 97» در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3707772
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

طرح دانشجویی «عهد 97» در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح فرهنگی دانشجویی «عهد 97» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان در دانشگاه شهرکرد خبر داد.

وحید خلیلی اردلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: طرح عهد 97 با توجه به همزمانی ایام ماه شعبان و ماه مبارک رمضان با نیم سال دوم تحصیلی 97-96 و استفاده معنوی بیشتر دانشجویان از این ایام در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح از نیمه شعبان آغاز و تا 25 رمضان جاری ادامه دارد اظهار کرد: شرکت کنندگان در این طرح متعهد به قرائت دعای عهد به مدت چهل صبح هستند.
خلیلی با تاکید براینکه طرح عهد 97 به نیت تعجیل در فرج امام عصر (عج) برگزار می شود افزود: این طرح همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز است.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح عهد 97 با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و کانون قرآن و عترت دانشگاه شهرکرد برگزار می شود تصریح کرد:نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه نیز از حامیان این طرح هستند.
وی اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان جنب دانشکده منابع طبیعی و یا دفتر کانون قرآن و عترت دانشگاه مراجعه نمایند و یا با ارسال مشخصات خود به سامانه 30002223000242 در این طرح ثبت نام کنند.

یادآور می شود دعای عهد، از ادعیه وارده در دوران غیبت امام عصر(عج) است و در کتاب شریف مفاتیح الجنان از امام صادق عليه‌السّلام روایت شده كه هر کسی چهل صبحگاه دعای عهد را بخواند، از ياوران قائم ما باشد و اگر پيش از ظهور آن حضرت از دنيا برود، خدا او را از قبر بيرون آورد، كه در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی بر هر كلمه هزار حسنه به او كرامت فرمايد و هزار گناه از او محو سازد.

طرح دانشجویی «عهد 97» در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

captcha