ترويج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامي است
کد خبر: 3707779
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ترويج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامي است

گروه اجتماعی- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ما هرچه بیشتر فراگیر شود گفت: ترويج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامي است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان 2 اردیبهشت ماه در نشست با مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان،  با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ما هرچه بیشتر فراگیر شود گفت: ترويج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و ثبات نظام اسلامي است.

وی روزجانباز را یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ جانباز عرصه تاریخ حضرت ابوالفضل (علیهم السلام) عنوان کرد و افزود: بزرگترین رسالت ما این است که جوان‌ها را با تفکرات ارزشی شناسایی کنیم، پرورش دهیم و شرایط فعالیت را برای آنها مهیا سازیم.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یاداور شد: جانبازان، علاوه بر اجر جهاد در راه خدا و ایثار جان خود در راه اعتلای اسلام، از پاداش صبر و تحمل بر مصائب و دردهای سالیان جانبازی نیز برخوردار هستند.

 به گفته حدادیان، قشرهای مختلف جامعه باید در عمل مقام و منزلت جانبازان و ایثارگران را گرامی بدارند و قدرشناس زحمات سخت و طاقت فرسای این سربازان مخلص وطن باشند.

 وی جانبازان و پاسداران را حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و مایه عزت، سربلندی، اقتدار کشورو خار چشم دشمنان دانست. انتهای پیام

خبرگزاری شبستان

captcha