اولین جشنواره قصه‌های قرآنی دانش‌آموزی برگزار شد
کد خبر: 3707782
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

اولین جشنواره قصه‌های قرآنی دانش‌آموزی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- اولین جشنواره قصه‌های قرآنی دانش‌آموزان ویژه مقطع ابتدایی به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان البرز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان البرز اولین دوره جشنواره قصه‌های قرآنی دانش‌آموزان ویژه مقطع ابتدایی به همت معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.
ناظم الله فرهادی معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش منطقه البرز در این رابطه گفت: پیش از مرحله نهایی جشنواره، آثار 4170 نفر از دانش آموزان ابتدایی در قالب 1200 اثر در بخش کتاب داستان، 1360 اثر در بخش نقاشی،63 گروه سرود و 48 گروه تواشیح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از داوری آثار ارسال‌شده 24 گروه منتخب در قالب 158 دانش‌آموز کار خود را در جشنواره به معرض اجرا و نمایش گذاشتند.
فرهادی افزود: از اهداف ما در برگزاری این جشنواره آشنایی با مبانی هنری قرآن کریم، آشنایی دانش آموزان با قصه‌های قرآنی و ایجاد خلاقیت در ارائه موضوعات قرآنی در قالب‌های مختلف بود.
وی در پایان گفت: معاونین آموزش ابتدایی و پرورش اداره کل آموزش‌وپرورش استان نیز در جشنواره حضور داشتند و ضمن تمجید از اجرای اولین دوره آن عنوان کردند امسال پیگیر برگزاری جشنواره قصه‌های قرآنی در سطح استان خواهند بود.

انتهای پیام

captcha