نقاشی دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواه کشوری آب و زندگی شد
کد خبر: 3707816
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

نقاشی دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواه کشوری آب و زندگی شد

گروه اجتماعی ـ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:، نقاشی پارسا نوروزی‌اصل دانش‌آموز 12 ساله دهدشتی در جشنواره کشوری آب و زندگی برگزیده شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، نگهدار معادیجو، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال فراخوانی که سال گذشته شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوری با موضوع جشنواره نقاشی آب و زندگی برای استان‌های مختلف ارسال کرده بود، بیش از 400 اثر از شهرهای مختلف استان با موضوع بهره‌برداری از آب و روش‌های مصرف بهینه آب برای دبیرخانه استانی این جشنواره نقاشی در کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.
وی افزود: از میان آثار رسیده 10 اثر برتر توسط هیأت داوران استانی انتخاب و به دبیرخانه کشوری این جشنواره در وزارت نیرو فرستاده شد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران در مرحله کشوری این جشنواره نقاشی، پارسا نوروزی‌اصل دانش‌آموز 12 سال دهدشتی به عنوان یکی از آثار برگزیده کشوری انتخاب شد.
معادیجو با اشاره به اینکه در 15 اردیبشهت‌ماه جاری افتتاح نمایشگاه آثار ارسال شده به وزارت انجام می‌شود، بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه با حضور مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از نفرات برگزیده این جشنواره کشوری تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha