مراسم «صبای سرو» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3707860
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

مراسم «صبای سرو» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: در راستای صبای جوانی و صبای حکمت و همچنین حمایت از افتخار آفرینان حوزه فرهنگ و هنر استان، مراسم «صبای سرو» را برگزار می‌شود.

مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه در راستای صبای جوانی و صبای حکمت و همچنین حمایت از افتخار آفرینان حوزه فرهنگ و هنر استان، مراسم «صبای سرو» را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه نیمه دوم مرداد زمان برگزاری مراسم صبای سرو است افزود: افراد واجد شرایط با گروه سنی ٣٥ تا ٦٠ سال می توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه و تکمیل فرم ثبت نام در همدان و شهرستان‌های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
فروتن با اشاره به اینکه 20 خرداد آخرین مهلت ارسال مدارک است اضافه کرد: افراد برجسته و سرآمد در حوزه فرهنگ و هنر می‌توانند آثار، رزومه و مستندات خود را تا 20 خرداد به ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ارائه نمایند تا توسط کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گیرد.
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان گفت: صیانت و پاسداشت سرمایه‌های فرهنگی و هنری استان، حمایت مادی و معنوی از استعدادهای فرهنگی و هنری، ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و منتخبین فرهنگ و هنر استان، فراهم نمودن زمینه مناسب جهت ترغیب و تشویق فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از اهداف برگزاری این برنامه است.
انتهای پیام

 

captcha