جلسه توجیهی مسابقات مناظره دانشجویان در استان مرکزی برگزار شد/آغاز رقابت‌ها؛ 8 اردیبهشت
کد خبر: 3707881
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

جلسه توجیهی مسابقات مناظره دانشجویان در استان مرکزی برگزار شد/آغاز رقابت‌ها؛ 8 اردیبهشت

گروه اجتماعی- جلسه توجیهی تیم‌های شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیرالدین طوسی در استان مرکزی، به همت سازمان دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، امروز، دوم اردیبهشت‌ماه جلسه توجیهی تیم‌های شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیرالدین طوسی در استان مرکزی، در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان به همت سازمان دانشجویان برگزار شد.
علی عقیلی، دبیر اجرایی این مسابقات با اشاره به اعلام آمادگی 24 تیم در مرحله استانی گفت: در این دوره از رقابت‌ها 7 تیم از دانشگاه اراک، 2 تیم از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س)، دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر، علوم پزشکی اراک، پیام‌نور محلات، پیام‌نور شازند، مرکز علمی کاربردی دادگستری هر کدام یک تیم، 2 تیم از دانشگاه فنی مهندسی اطهر، 2 تیم از مرکز علمی کاربردی بهزیستی، 2 تیم از دانشگاه فنی مهندسی امیرکبیر و 4 تیم از دانشگاه صنعتی اراک حضور دارند.
عقیلی ادامه داد: هر تیم متشکل از 4 دانشجو شامل 2 مناظره کننده و 2 محقق است و در مجموع 96 دانشجو در این رقابت‌ها حضور دارند، به تفکیک مقطع تحصیلی نیز یک دانشجوی دکتری، 6 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، 84 دانشجوی مقطع کارشناسی و 5 دانشجوی مقطع کاردانی در این رقابت‌ها حضور دارند.
دبیر اجرایی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با بیان اینکه این رقابت‌ها در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود گفت: مرحله استانی از 8 اردیبهشت‌ماه آغاز و 11 همین ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد و در نهایت طبق سهمیه استان، از 24 تیم، 3 تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.
عقیلی با اشاره به جلسه توجیهی مسابقات ادامه داد: امروز نیز جلسه توجیهی تیم‌ها، تعیین موضع گزاره‌ها توسط تیم‌ها و قرعه‌کشی تعیین رقبا به همراه مرور آیین‌نامه داوری و اجرایی مسابقات برگزار شد، محور بیشتر گزاره‌های این دوره از مسابقات نیز آسیب‌های اجتماعی است.

 

captcha