39 خانوار مددجوی نیمروزی به مشهد مشرف شدند
کد خبر: 3707899
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به دعوت یک حامی؛

39 خانوار مددجوی نیمروزی به مشهد مشرف شدند

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز، 2 اردیبهشت‌ماه یک حامی نیکوکار 39 خانوار یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نیمروز را به مدت یک هفته به مشهد مقدس اعزام کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از کمیته امداد استان، صبح امروز، 2 اردیبهشت‌ماه یک حامی نیکوکار 39 خانوار یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نیمروز را به مدت یک هفته به مشهد مقدس اعزام کرد.
محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در این خصوص بیان کرد: 39 نفر از ایتام تحت حمایت به همراه مادران خود که تاکنون به مشهد مقدس نرفته‌اند، به همت یک حامی نیکوکار به مدت یک هفته عازم مشهد مقدس شدند.
وی افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده زیارت بارگاه مطهر رضوی برای تمام خانوارهای ایتام که آرزوی زیارت امام رضا (ع) را دارند محقق می‌شود و در این زمینه تاکنون اقدامات لازم انجام یافته و همکاری و تعامل با خیران، آستان قدس رضوی و سایر موسسات خیریه و سازمان‌‎های مرتبط در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی یکی از اقدامات حامیان نیکوکار این استان است که به منظور تقویت بنیه اعتقادی، ارزش‌ها و باورهای دینی مخاطبان برنامه‌ریزی شده است که به طور حتم سبب تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خوداتکایی در بین آن‌ها می‌شود.
وی افزود: خیران در ایام مختلف سال مانند ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و عید قربان با مشارکت در طرح اکرام و محسنین و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی از قبیل سبد غذایی، گوشت، لوازم التحریر، خشکبار، پوشاک و بسته‌های عیدانه از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان حمایت می کنند.
میرامامی با اشاره به برنامه های کمی و کیفی حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی در سال 97 ، افزود: توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در محلات با استفاده از خدمات الکترونیکی، جذب حامیان و ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با موسسات خیریه داخل و خارج این استان از جمله مسائلی است که در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال جاری به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha