حمایت از کالای ایرانی به معنای افزایش رفاه عمومی است
کد خبر: 3707996
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از کالای ایرانی به معنای افزایش رفاه عمومی است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعاً دستاوردهای استفاده از تولیدات داخلی بسیار زیاد است و اگر همه مردم و مسئولان به این موضوع اهتمام داشته باشند، موجب افزایش ثروت ملی و حرکت در مسیر رفاه عمومی می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، گفت: ماه‌های رجب و شعبان مقدمه‌ای برای بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان است تا بتوانیم از این ماه به نحو احسن استفاده کرده و از فضایلش بهره‌ مند شویم.
عضو خبرگان رهبری افزود: بهترین عمل در ماه شعبان، صدقه به فقرا و استغفار گناهان است و کسی که در این ماه صدقه دهد، خداوند این صدقه را افزایش می‌دهد و در قیامت به شخص برمی گردد.
وی اظهار کرد: ماه مبارک شعبان از جمله ماه‌‌های مهم و ارزشمند در دین مبین اسلام است که بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع) در گرامی داشت و توجه بدان سفارش فراوانی شده است .
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بزرگان، پیوسته ماه شعبان را مقدمه ورود به «ضیافة ‏الله‏» در ماه رمضان دانسته‌اند از این‏ رو، کسب آمادگی‌های فکری و روحی برای درک هر چه بیشتر فیض معنوی ‏از این «مهمانی خدا»، لازم است.
اسلامی تصریح کرد: در فضیلت و اعمال ماه شعبان آمده است که شعبان ماه بسیار شریفی است و منسوب به پیامبر اکرم(ص) است، ایشان این ماه را روزه می‌گرفتند و آن را به ماه مبارک رمضان وصل می‌کردند و می‌فرمود شعبان ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بدارد بهشت او را واجب شود.
امام جمعه شهرستان تاکستان در ادامه به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: سپاه پاسداران بدون منت به وظیفه خود عمل و هرجا که اسلام در خطر باشد، ورود می کند، نقش و میدان داری این ارگان انقلابی در زمان تحریم ها یک نمونه از جایگاه و نقش کلیدی آن در پیشرفت نظام اسلامی است.
تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» خاطر نشان کرد: قطعاً دستاوردهای استفاده از تولیدات داخلی بسیار زیاد است و اگر همه مردم و مسئولان به این موضوع اهتمام داشته باشند، موجب افزایش ثروت ملی و حرکت در مسیر رفاه عمومی می‌شود.

انتهای پیام

captcha