برگزاری «جشن‌های گلریزان» در یزد/آزادی 156 زندانی جرائم غیرعمد
کد خبر: 3708024
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

برگزاری «جشن‌های گلریزان» در یزد/آزادی 156 زندانی جرائم غیرعمد

گروه جامعه- رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد گفت: با کمک مردم خیّر استان و تلاش‌های ستاد دیه، در سال گذشته 156نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: با کمک مردم خیر استان و تلاش های ستاد دیه استان یزد، در سال گذشته 156نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندانهای استان یزد آزاد شدند.
حبیبی افزود: با مشارکت مردم خیِّر و نوع دوست استان یزد، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد 30 درصد رشد داشته است.
وی فعالیت های ستاد دیه را تلاش هایی اثر بخش و سود بخش برای هر دو طرف ذکر کرد و گفت: در یک طرف آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد را شاهد هستیم که به دلایلی همچون عجز از پرداخت دیه یا دیون خود در زندان به سر می برد و با آزادی او به آزادی یک سرپرست خانواده، یک نان آور و یک نیروی مولد برای کشور کمک می شود و در طرف دیگر هم فرد آسیب دیده است که در حوادث ناشی از کار، تصادف و یا برخی شرایط دیگر که با تلاش ستاد دیه به حق خود می رسد و می تواند بخشی از مشکلات خود را حل نماید.
این مقام قضایی تصریح کرد: مشارکت و مساعدت بیشتر مردم نوع دوست و خیِّر استان یزد می تواند در تحقق اهداف خیرمندانه این ستاد را تسهیل و تسریع نماید.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: امسال نیز همانند سنوات قبل جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و فرصت بسیار خوبی برای مشارکت خیرین و مردم استان در این اقدام خداپسندانه است.
منبع: دادگستری یزد

انتهای پیام

captcha