آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده را تهدید می‌کند
کد خبر: 3708028
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده را تهدید می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: همانگونه که زلزله بنای خانه‌ها را تخریب می‌کند، آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده را برهم می‌ریزد و باید به موقع شناسایی و پیشگیری شود.

به گزارش ایکنا از یزد، ذوالفعلی نژاد، مدیرکل زندان های استان یزد در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و همسران زندانیان اظهار کرد: این طرح با سه عنوان آموزشی پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق و پیشگیری از مفاسد اجتماعی برای خانواده زندانی، توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانهای استان، انجمن حمایت زندانیان یزد و شورای اجتماعی کشور برگزار می شود.
ذوالفعلی نژاد افزود: همانگونه که زلزله بنای خانه ها را تخریب می کنند، آسیب های اجتماعی بنیان خانواده را برهم می ریزد واگر به موقع شناسایی و پیشگیری نگردد، احتمال افزایش خسارتها وجود دارد و اگر غفلت شود، بنیان اجتماع را تخریب می نماید.
وی بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه همسران و فرزندان بالای ۱۵ سال دختر و پسر با حضور اساتید مجرب در حال برگزاری است .
استاد آبایی از مدرسین دانشگاه و حوزه نیز در این کارگاه به ارائه راهکارهای تربیتی درخصوص کاهش آسیب و رفتارهای پرخطر پرداخت.
یادآور می شود در این مراسم، مسابقات فرهنگی ویژه فرزندان مددجویان برگزار و پس از اجرای گروه سرود مددجویان زندان مرکزی، از برگزیدگان مسابقات فرهنگی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

 

captcha