اولین شاخص انتخاب جوان برتر، حوزه قرآن و ترویج مفاهیم دینی است
کد خبر: 3708039
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
همزمان با انتخاب جوان برتر در هفته جوان/

اولین شاخص انتخاب جوان برتر، حوزه قرآن و ترویج مفاهیم دینی است

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت : اولین شاخص انتخاب جوان ایرانی برتر، قرآن و ترویج مفاهیم دینی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی محمدحسین حسنی سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری برنامه های هفته جوان بیان کرد : اولین شاخص برای انتخاب جوان نخبه و برتر در حوزه قرآن است و معرفی جوان برتر در این امر از سوی وزارت ارشاد، حوزه های علمیه و نهاد مقام معظم رهبری در اولویت خواهد بود.

وی ادامه داد : هفته جوان شروعی برای فعالیت در عرصه جوانان و خدمت به نسل جوان است تا حساس سازی در خصوص اقداماتی که باید برای جوانان انجام شود صورت گیرد.

وی در خصوص عناوین هفته جوان نیز اظهار کرد : 8 اردیبهشت روز نخست هفته جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) با عنوان جوان ایرانی امیدواری و آینده سازی، 9 اردیبهشت جوان ایرانی مشارکت و فعالیت پذیری و 10 اردیبهشت جوان ایرانی اقتدار و عشق به وزن نامگذاری شده است.

حسنی گفت : روز 11 اردیبهشت با عنوان جوان ایرانی مهارت افزایی کارآفرینی و اشتغال، 12 اردیبهشت جوان ایرانی معنویت و انتظار، 13 اردیبهشت جوان ایرانی خانواده و محیط زیست و روز آخر 14 اردیبهشت نیز با عنوان جوان ایرانی سلامت و ورزش نامگذاری شده اند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در نظر داریم طی هفته جوان یک کار سمبولیک با عنوان انتخاب خیابانی به نام جوان انجام دهیم تا طی سالهای آینده تمامی برنامه های هفته جوان در آن خیابان برگزار شود.

انتهای پیام

captcha