ارائه خدمات فناوری توسط مهندسین بانو به مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان
کد خبر: 3708047
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

ارائه خدمات فناوری توسط مهندسین بانو به مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

گروه مسابقات ــ مسئول کمیته فناوری مسابقات قرآن کریم از ارائه خدمات فناوری به متسابقین دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان توسط مهندسین بانو به دلیل رعایت شرعیات خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ علیرضا ترکی، معاون فناوری اطلاعات سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص اقدامات انجام شده از سوی کمیته فناوری برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در هتل ارم (مکان برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان) گفت: تنظیم صدا و تصاویری که از طریق ال ای دی ها پخش می‌شود و همچنین تنظیم دستگاه‌های مترجمین همزمان بر عهده کمیته فناوری در هتل ارم بوده است.

وی افزود: با همکاری خدمات هتل ارم توانسته‌ایم سخت‌افزارهای لازم و همچنین شبکه و اینترنت را به صورت مکفی در اختیار متسابقین دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان قرار دهیم.

ترکی در مورد تدابیر به کار گرفته شده مخصوص بانوان به منظور رعایت مباحث شرعی در اجرای مسابقات بین‌المللی بانوان از سوی کمیته فناوری نیز اعلام کرد: امسال برای به وجود نیامدن مشکل، مهندسین بانو را برای ارایه خدمات الکترونیکی و فناوری به این مسابقات به کار گرفته‌ایم. گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین‌المللی قران کریم بانوان از یکم تا چهارم اردیبهشت با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha