همکاری‌های جهاددانشگاهی و شرکت پالایش گاز ایلام تداوم می‌یابد
کد خبر: 3708090
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

همکاری‌های جهاددانشگاهی و شرکت پالایش گاز ایلام تداوم می‌یابد

گروه اجتماعی - در دیدار مشترک سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام و مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام بر تداوم همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این دو مجموعه تأکید شد .

به گزارش ایکنا از ایلام، مهندس سید غلام‌رضا حسینی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد ایلام در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی بسیار گسترده در سطح کشور است که با ظرفیت‌های شبکه‌ای خود در زمینه‌های مختلف فناوری و اشتغال نقش مؤثری ایفا کرده است .
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی به اهمیت برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در هر سازمانی تأکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی واحد ایلام با پشتوانه و ظرفیت شبکه‌ای این نهاد در کشور آمادگی ارایه هرگونه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی به سایر مجموعه‌های دولتی و خصوصی را دارد .
حسینی در ادامه با اشاره به نقش ظرفیت‌سازی در راستای اشتغال و کارآفرینی برای توسعه و شکوفایی استان افزود: با شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های ثابت کاری با مشارکت و همدلی دیگر نهادها می‌توان به اهداف توسعه‌ای در استان رسید .
مهندس شهریار داری‌پور، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های گذشته با جهاد دانشگاهی ایلام، این نهاد را در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی ظرفیتی ارزشمند برای توسعه استان دانست و بر تداوم همکاری‌های بیشتر این دو نهاد در فعالیت‌های مشترک تأکید کرد
انتهای پیام
captcha