نیکو پنداشتن بدی‌ها؛ نشانه نفوذ شیطان در افکار انسان
کد خبر: 3708106
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
آمنه لطفیان عنوان کرد:

نیکو پنداشتن بدی‌ها؛ نشانه نفوذ شیطان در افکار انسان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی گفت: یکی از راه‌های فریب شیطان زیبا جلوه دادن بدی‌هاست؛ نیکو پنداشتن کارهای بد نشانه نفوذ شیطان در افکار انسان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفتمان دینی «جلوه‌های همبستگی از دیدگاه صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه» با حضور جمعی از یاوران نماز و خانواده‌هایشان صبح امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در قم برگزار شد.
آمنه لطفیان، مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی در این گفتمان دینی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه دو عامل پایداری و یاد خدا از عوامل پیروزی مؤمنان است، گفت: اتحاد و یکپارچگی و دوری از اختلاف و تفرقه از دستورات اکید الهی است.
وی با اشاره به اینکه طبق دستور صحیفه سجادیه، کینه و نزاع و خشونت جامعه را از درون پوک کرده و از بیرون بی‌آبرو می‌کند، گفت: در اطاعت و وحدت باید پایدار باشیم و اگر چیزی برخلاف میل ما بود در مقابل صابر باشیم و یکدیگر را تحمل کنیم.
لطفيان ادامه داد: یکی از راه‌های فریب شیطان زیبا جلوه دادن بدی‌هاست؛ نیکو پنداشتن کارهای بد نشانه نفوذ شیطان در افکار انسان است. شیاطین آتش فتنه را روشن می‌کنند ولی خود را در معرکه قرار نمی‌دهند.
مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی عنوان کرد: کسانی که روحیه ناسالم دارند با منافقان هم‌صدا می‌شوند. بر اساس صحیفه سجادیه، در تبلیغ از عنصر زمان و مکان نباید غافل باشیم و در این میان نیز از تشویق، هشدار، بیم و امید هم باید استفاده کرد.
وی گفت: بر اساس صحیفه سجادیه کسی که دشمن را یاری کند دشمن ماست در برخورد با دشمن هم قاطعیت لازم است و هم نرمش؛ کفر بعضی افراد از جهل سرچشمه می‌گیرد و اگر آگاه شوند حق را می‌پذیرند.

محمود لطفیان

انتهای پیام

captcha