اوضاع فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست
کد خبر: 3708125
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

اوضاع فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست

گروه فرهنگی ـ عکاس برجسته کهگیلویه و بویراحمدی گفت: اوضاع فرهنگ و هنر این استان خوب نیست و برخی دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر روز گذشته، دوم اردیبهشت‌ماه با حضور علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد آیین تجلیل از هنرمندان نام‌آور استان برگزار شد.
در این آیین حسن غفاری عکاس و هنرمند برجسته استان هنگام دریافت لوح تقدیر خود از دست استاندار در صحبت‌های کوتاهی، اظهار کرد: امروز جای خالی کی عطا طاهری بویراحمدی را به خوبی احساس می‌کنیم.
این هنرمند برجسته و عکاس ملی در ادامه گفت: کی عطا هنگامی این دنیا را ترک کرد که روی خیلی از هنرمندان استان ما اثرگذاری داشت.
غفاری بیان کرد: هنر هرگاه بخواهد به طور ویژه و خاص به ایدئولوژی بپردازد مثل کمونیسم و نازیسم آلمان محکوم به شکست می‌شود.
وی افزود: وقتی این ایدئولوژی از دروازه اخلاق وارد شود برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی و اجتماعی موفق خواهد بود.
این هنرمند ملی وضعیت فرهنگ و هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد را خوب توصیف نکرد و یادآور شد: به‌خصوص در شهر ما و در بویراحمد که حوزه فرهنگ و هنر تعطیل است.
غفاری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد تا به حوزه فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود و از احمدی خواست تا از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بیشتر در مدیریت استان استفاده کند.

منبع: فارس
انتهای پیام

captcha