آموزش 70 قرآن آموز در خانه قرآن خدیجه کبری شهر سهند تبریز
کد خبر: 3708126
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

آموزش 70 قرآن آموز در خانه قرآن خدیجه کبری شهر سهند تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن کوثر خدیجه کبری شهرجدید سهند، با بیان اینکه 80 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

حاجیه ابری، مدیر خانه قرآن کوثر خدیجه کبری شهرجدید سهند در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 80 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 70 قرآن آموز در خانه قرآن خدیجه کبری شهر سهند تبریز
وی افزود: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو علم به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد.
ابری از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، حوان و بزرگسال هستند.
مدیر خانه قرآن خدیجه کبری شهرجدید سهند، با اشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع) افزود: مولای متقیّان علی(ع) می فرمایند: خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت، پس راه خوبى را پيش گيريد تا هدايت شويد و از راه بدى دورى جوييد تا به مقصد برسيد.
ابری قرآن را تاثیرکذار در آموزش روش درست زیستن به انسان دانست و تاکید کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha