عرضه 49 اثر تربیتی و اخلاقی محراب قلم در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3708129
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

عرضه 49 اثر تربیتی و اخلاقی محراب قلم در نمایشگاه کتاب

گروه ادب ــ انتشارات محراب قلم 49 اثر جدید با مضامین اخلاقی، تربیتی و دینی خود را در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.

عرضه 49 اثر تربیتی و اخلاقی محراب قلم در نمایشگاه کتاب

به گزارش ایکنا؛ انتشارات محراب قلم که عنوان برگزیده نمایشگاه کتاب را طی چند دوره از آن خود کرده است، همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب، مجموعه‌ای از آثار جدید خود را که مضامین تربیتی و اخلاقی دارد و توصیه‌های دینی و اجتماعی را در این قالب به کودک و نوجوان بیان می‌کند، عرضه خواهد کرد.

در این راستا کتاب‌های مجموعه دوستی، کودکان را به مهرورزی و دوستی نسبت به میهن، همنوعان، خانواده و ... دعوت می‌کند. مجموعه 10 جلدی «ماجیکار» و «تیمی هالو» نیز کودکان را به دوست داشتن فضای مدرسه، علم، کتاب و دانش‌آموزی تشویق می‌کند. «جولیان» و «آگوست» نگاه‌های محیط زیستی دارند و برخی از این کتاب‌ها درباره کودکانی که شکست خوردند و آسیب جسمی دیده‌اند و شاید مایل نباشند در جامعه بیایند نوشته شده است و درباره این گروه از کودکان سخن می‌گوید که در جامعه فعالیت می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های قصه‌های دوستی از گروه رمان کودک این انتشارات که شامل 15 جلد می‌شود، از این جمله به شمار می‌آید که قصه‌های ایرانی و تالیفی را ارائه می‌کند و در حال حاضر 6 جلد آن، آماده ارائه شده است و در نمایشگاه عرضه می‌شود. «یک دانه گردو» از محمدرضا شمس، «تق تق تق» از هدی حدادی، «خارپشت و لاکپشت» اثر خردور، «خرگوشک و عروسکش» نوشته مجید راستی و ... با مدیریت مجید راستی در این گروه جای می‌گیرند. «به خاطر دوستی» از اکرمی و «دنیا پر از مورچه شده» از مجید راستی. دیگر عناوین این مجموعه به شمار می‌روند.

همچنین کتاب‌های «شگفتی‌های جهان؛ خزندگان» از گروه دانشوران دیروز و امروز، نوشته خوارزمی و حسن سالاری و «شگفتی‌های جهان؛ ‌کانی‌ها»؛ دوره «وروجک 1، 2»، «ماجراهای امیل 1، 2»، «تیمی هالو 1، 2»، مجموعه 7 جلدی «خانم شارلوت»، «وقتی من یک بچه بودم»، «صورت زخمی»، «برادران شیردل»، «وقتی حیوانات باسواد می‌شوند»، «امیل و سه پسر دوقلو»، مجمموعه 5 جلدی «می می»، «پادشاه کدو خیاری»، «دریاچه آخر دنیا»، «مسلسل‌چی‌ها»، «جولیان»، «آگوست»،‌ «عصا»، «راز گنجینه برج»، «ساعت مرگ»، مجموعه 5 جلدی «دژ سرخ» و «ماجراهای دهکده من» از این انتشارات منتشر شده است که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

9 کتاب دیگر نیز طی دو روز آینده منتشر می‌شود که «خانواده شاد»، «تیمی هالو 3»، مجموعه «نوئمی» در 6 جلد، سه عنوان دیگر از مجموعه دوستی با عناوین «دردانه خانم و جیرجیری»، «خط‌خطکی فوتش کن» و «مسابقه تونل‌کنی» از این دست هستند. دایرةالمعارف «افسانه هیولاها و غول‌ها» نیز برای اولین بار عرضه می‌شود. «شگفتی‌های جهان؛ پرندگان شکاری و آسمان خراش‌ها» نیز در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.  

انتهای پیام

captcha