جشن اعیاد شعبانیه در «کاظم‌آباد»
کد خبر: 3708138
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

جشن اعیاد شعبانیه در «کاظم‌آباد»

کانون خبرنگاران نبأ ــ روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در روستای کاظم‌آباد، جشن میلاد اعیاد شعبانیه را در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار کرد.

جشن میلاد اعیاد شعبانیه در «کاظم‌آباد»

به گزارش کانون خبرگزاری ایکنا، نبأ، منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم جشن و سرور، دوم اردیبهشت جاری توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیک محمدلو، روحانی مستقر این اداره در روستای کاظم‌آباد مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.
در این مراسم بیک محمدلو، با تبریک این اعیاد فرخنده و بزرگ، با اشاره به فضایل سرداران کربلا، عنوان کرد: شعبان، ماهی است پر خیر و برکت، ماهی است سراسر از شادی و ماه شعبان نیز در شمار شریف‌ترین ایّام سال قرار دارد که نه تنها خود شریف است، بلکه بستر ولادت ولیّ مطلق الهی، حضرت بقیةالله(عج) نیز هست و از این رو است که در سخنان پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) نیز به وفور به اهمیّت این ماه اشاره شده است.
در ادامه، این مبلغ دینی از اعمال مختص به این ماه و این که شعبان زمینه‌ای برای آماده شدن برای رمضان است، چند مورد را بیان کرد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مولودی‌خوانی پرداختند و از شرکت‌کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha