رمان «باغ مخفی» منتشر شد
کد خبر: 3708155
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

رمان «باغ مخفی» منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ_ هم‌زمان با اعیاد ماه شعبان کتاب «باغ مخفی» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

رمان «باغ مخفی» منتشر شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از آستان نیوز، رمان «باغ مخفی» با توجه به استقبال مخاطبان از کتاب ارزشمند «انسان 250 ساله» منتشر شد که حاوی بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ائمه معصومین(ع) است و به درخواست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از سوی اداره تولیدات تهیه، تنظیم و چاپ شده است.
بنا براین گزارش این اثر با قلم مجید پورولی کلشتری و ارزیابی علمی حجت‌الاسلام والمسلمین محدثی در شمارگان 3 هزار نسخه برای اولین‌بار چاپ شد.
کتاب باغ مخفی برگرفته از انسان 250 ساله با توجه به اقبال مخاطبان جوان به قالب رمان از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و در اختیار مخاطبین جوان گذاشته شد.
نویسنده رمان باغ مخفی تلاش کرده است با اقتباسی از کتاب انسان 250 ساله روایتی داستانی از سیره سیاسی ائمه اطهار(ع) به مخاطب جوان عرضه کند.
افزایش سطح بینش و ایجاد پیوند ماندگار میان زائران و امام رضا(ع) از جمله رویکرد اداره تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در تولید محصولات فرهنگی نظیر کتاب، سی‌دی و... است که در طول سال به زائران و مجاوران بارگاه قدسی حضرت ثامن الائمه(ع) ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی‌دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در اختيار زائران و مجاوران امام رضا(ع) قرار می‌گيرد.

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha