34 مسجد در اسدآباد غباروبی می‌شود
کد خبر: 3708157
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

34 مسجد در اسدآباد غباروبی می‌شود

گروه فرهنگی- کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ۳۴ مسجد غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

ولی‌الله مصباحی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به مناسبت اعیاد مبارک شعبان، 23 ایستگاه صلواتی در اقصی نقاط شهرستان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه 156 هیئت مذهبی در سطح شهرستان فعال است افزود: 65 هیئت در این ایام دارای یک جشن محوری خواهند بود، همچنین 30 مبلغ و 10 مبلغه در نقاط مختلف اسدآباد در هفته مهدویت به امر تبلیغ خواهند پرداخت.
مصباحی اضافه کرد: دیدار با خانواده جانبازان، برگزاری جشن میلاد امام سجاد(ع) در مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان و 80 مورد سخنرانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد ابراز کرد: در هفته جوان، نیز مسجد جامع شهر آجین توسط روحانی مستقر و طرح هجرت در این منطقه میزبان یک جشن باشکوه خواهد بود.
وی با بیان اینکه 34 مسجد در شهرستان فعال است ابراز کرد: همزمان با دهه پایانی شعبان، غباروبی مساجد شهرستان با هدف آمادگی برای پذیرایی از روزه‌داران آغاز خواهد شد، این مراسم در روستاها توسط روحانی مستقر و طرح هجرت برگزار می‌شود.
مصباحی ادامه داد: در مرکز شهرستان نیز به صورت نمادین یک مسجد انتخاب شده و با همکاری اداره اوقاف غباروبی آن انجام خواهد شد، مابقی مساجد نیز توسط هیئت امنا و گروه‌های دیگر غبارروبی می‌شود.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد عنوان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نیز 90 مبلغ جهت امر تبلیغ به نقاط مختلف شهرستان اعزام خواهند شد، جز خوانی قرآن نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

captcha