آغاز ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3708168
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
خلیلی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت مبلغین ویژه بانوان در استان خبر داد.

وحید خلیلی اردلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت:این دوره ویژه طلاب و دانش‌آموختگان حوزوی و دانشگاهی در رشته‌های مرتبط و سایر بانوان علاقه‌مند و توانمند ازجمله مداحان اهل‌بیت(ع) است و باهدف ارتقای مهارت‌های تبلیغی و به‌روزرسانی مبلغین دینی برگزار می‌شود.
وی افزود: دوره تخصصی تربیت مبلغین به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و با مجوز و نظارت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در استان برگزار می‌شود.
وی مهارت‌های قرآنی(روخوانی و تجوید، تفسیر و ...)، مهارت‌های زندگی و فرزند پروری، احکام، اخلاق و عقاید اسلامی و مداحی، فن خطابه و سخنوری را ازجمله سرفصل‌های مهم دوره تخصصی تربیت مبلغین برشمرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این دوره را 30 اردیبهشت‌ماه جاری خواند و اظهار کرد: در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر آموزشی اعطا می‌شود.
خلیلی عنوان کرد:مدت‌زمان این دوره 200 ساعت و چهار ترم آموزشی است که هر ترم 50 ساعت پیش‌بینی‌شده است.
وی اضافه کرد:علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان(واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی) مراجعه یا با شماره‌های 32320070 و 32320323 تماس حاصل نمایند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: دستورالعمل و شرایط این دوره در تارنمای جهاد دانشگاهی استان به نشانی www.jchb.ir موجود است.

captcha