«افسردگي اکتسابي» در انتشارات جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري به چاپ رسيد
کد خبر: 3708175
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
خلیلی خبر داد:

«افسردگي اکتسابي» در انتشارات جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري به چاپ رسيد

گروه اجتماعی - رئيس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختياري از چاپ و انتشار کتاب «افسردگي اکتسابي» در انتشارات جهاد دانشگاهي استان خبر داد.

وحيد خليلي، رئيس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختياري، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام اين خبر، اظهار کرد: اثر «افسردگي اکتسابي» توسط دکتر عزیز الله ميرزائي، دکتر محمد ربيعي و اميد فاضلي ترجمه‌شده است.
وي افزود: اين كتاب شامل 9 فصل و 244 صفحه است.
رئيس جهاد دانشگاهي استان گفت: اين کتاب از سه بخش تشکیل‌شده است که بخش اول به طبيعت افسردگي، بخش دوم به جوانب اصلي افسردگي‌هاي ناخواسته و بخش سوم به روش‌هاي کاستن تأثیرات افسردگي در خانواده پرداخته است.
خليلي بابیان این‌که انتشارات جهاد دانشگاهی به‌عنوان يکي از معتبرترين مؤسسات نشر دانشگاهي در ايران، تلاش مي‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهيان و اساتيد را به چاپ برساند، تأکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهي استان در سال 94 راه‌اندازي شده و تمامي اساتيد دانشگاهي و صاحب‌نظران و مؤلفان مي‌توانند براي اخذ مشاوره در خصوص مراحل تألیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبيعي - معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و يا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.

captcha