سوم خرداد، دفاع از ارزش‌‌های الهی و انقلاب را به دنيا ثابت کرد
کد خبر: 3708208
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

سوم خرداد، دفاع از ارزش‌‌های الهی و انقلاب را به دنيا ثابت کرد

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری كهگيلويه و بويراحمد گفت: سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و از مناسبت‌‌های بزرگ ملی و فرهنگی است که دفاع از ارزش‌‌های الهی، اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به دنيا ثابت کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد کاظم نظری، معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: سوم خرداد سالروز عمليات بيت‌‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از بزرگترين حماسه ايران اسلامی و مقاطع درخشان و تاریخی کشور است.
وی با بیان اینکه فرآیند نظامی و برخورد دنیا بعد این حماسه بزرگ با ما عوض شده، افزود: سوم خرداد از ارزشمندترین و گرانبهاترين فرصت برای تحكيم، پايداری، ترويج اهداف و برنامه‌‌های نظام است و بايد به نحوه شايسته از آن استفاده كرد، ضمن اینکه ترویج فرهنگ و ارزش‌‌های دفاع مقدس، تحکیم ارکان نظام و انقلاب، آگاهی جوانان از توطئه ‌ها و ترفندهای دشمنان در اين ايام اهمیت خاصی دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت سه روز برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود، تصریح کرد: محور اصلی برنامه‌ها تبیین دستاوردها و حماسه سازی رزمندگان است و به گونه‌‌ای اجرا می‌شوند كه عظمت اين حماسه بزرگ را به خوبی برساند.
نظری با بیان اینکه ما ملتی داریم که در تمام عرصه‌ها از همه ملت‌های دنیا جلوتر هستند، یادآور شد: در شرایطی که در مقابل دنیا قرار داشتیم با آن همه حمایت‌های در پشت جبهه، نتیجه جنگ به نفع جمهوری اسلامی رقم زده شد.
وی با تاکید بر اینکه شالوده و بنای انقلاب و نظام ما دينی و فرهنگی است، ابراز کرد: برای تبیین، ترویج و تثبیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بايد در اجرای برنامه ‌های ملی و مذهبی ويژه مناسبت‌ها، ابتکار عمل و نقش اصلی حضور و مشارکت جوانان، نوجوانان و خود مردم باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های کلیشه‌ای تاثیر معکوس دارند، عنوان کرد: باید در برنامه‌های ویژه آزادسازی خرمشهر به مسائل پشت خط مقدم و جبهه‌ها و همچنین شهرهایی که توسط رژیم صدام موشک باران می‌شدند و مردم آن مظلومانه مقاومت می‌کردند نیز پرداخته شود.
نظری به صدا در آوردن زنگ بانگ مقاومت و پیروزی در همه مدارس و دانشگاه‌ها برای نخستین بار در سالروز پیروزی فتح خرمشهر را از دیگر برنامه‌های متنوع این ایام فرخنده اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha