مسابقات بین المللی قرآن ایران به یک برند جهانی تبدیل می شود
کد خبر: 3708220
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مسابقات بین المللی قرآن ایران به یک برند جهانی تبدیل می شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است.

 

 

به گزارش ایکنا؛‌ شبستان نوشت: عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راجع به تراز سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود حتما قابل مقایسه با بسیاری از مسابقات بین المللی قرآن کریم در سطح جهان است.

وی ادامه داد: امسال شاهد برگزاری سی و پنجمین دوره این مسابقات در ایران هستیم که بسیار در سطح بالا و قابل افتخاری برگزار شده است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تجربه بیشتر برخی از کشورهای اسلامی در برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: به دلیل اینکه دوره های بیشتری از مسابقات بین المللی قرآن در برخی از کشورهای اسلامی در دفعات بیشتری نسبت به ایران برگزار شده طبیعتا آن ها از تجربیات متراکم تری در این زمینه بهره مند هستند.

فقهی زاده خاطر نشان کرد: در این صورت هم بدون شک مسابقات بین المللی قرآن کریم که در ایران برگزار می شود در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است و ما از این نظر بسیار خشنود و سپاسگزار خداوند هستیم.

انتهای پیام

captcha