راهیابی 74 دانش‌آموز گیلانی به مسابقات کشوری قرآن و عترت
کد خبر: 3708276
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
صفایی خبرداد:

راهیابی 74 دانش‌آموز گیلانی به مسابقات کشوری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گیلان از راهیابی 74 دانش‌آموز گیلانی به مرحله کشوری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس صفایی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از رقابت سه هزار و 500 دانش‌آموز گیلانی در سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان، 74 دانش‌آموز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

راهیابی 74 دانش‌آموز گیلانی به مسابقات کشوری قرآن و عترت

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گیلان افزود: مرحله استانی این مسابقات در بخش‌های دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مداحی، احکام، اذان و انشای قرآن و نماز به مدت پنج روز در حوزه علمیه امیر المومنین و امام زاده هاشم(ع) رشت برگزار شد.

وی گفت: مرحله کشوری سی‌ و ششمین دوره این مسابقات، اواخر تیرماه سالجاری در‌ تهران برگزار خواهد شد و سال گذشته در سی و پنجمین دوره این مسابقات، 15 دانش‌آموز گیلانی مقام‌های برتر کشور را کسب کرده بودند.

صفایی خاطرنشان کرد: برای آشنایی دانش‌آموزان با درس‌های قرآنی باید از روش‌های نوین در آموزش آن استفاده کرد و اهمیت آموزش قرآن در دوره ابتدایی مهم است.
انتهای پیام

captcha