افتتاح ده‌ها پروژه به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3708287
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
خدابخش خبر داد:

افتتاح ده‌ها پروژه به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ده‌ها پروژه عمرانی، صنعتی و اقتصادی به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌رقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان در روز سه‌شنبه هفته جاری، گفت: این سفر اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال 97 است و طبق روال سفرهای استانی، دکتر روحانی روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی با مردم تبریز دیدار خواهد کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ده‌ها پروژه به ارزش 6هزار میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

وی افزود: در روز دوم سفر رئیس جمهور به استان، مراسم افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور ایشان و تعدادی از وزرا و سفرای کشورهای اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور، ده‌ها پروژه عمرانی، صنعتی و اقتصادی به ارزش 6هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها عمدتاً با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده و با بهره‌برداری یا اجرای آنها بخش مهمی از زیرساخت‌های اساسی استان طی امسال و سال آینده به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: در این سفر همچنین پیشنهادهای استان برای تسریع در اجرای برخی از پروژه‌های مهم به هیأت دولت ارائه خواهد شد و بیشتر به دنبال پروژه‌هایی خواهیم بود جزو مطالبات عمومی بوده و در توسعه استان تأثیرگذار باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بین اینکه مردم تبریز همواره نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند، افزود: امیدوارم روز سه‌شنبه نیز مردم غیرتمند و تاریخ‌ساز تبریز و آذربایجان شرقی، با حضور گسترده و حماسی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، باعث استحکام پایه‌های نظام شوند.

وی استقبال گسترده مردم استان از رئیس جمهور را حاوی چند پیام ارزشمند و مهم دانست و گفت: اولین پیام این حضور به دشمنان انقلاب اسلامی است که این روزها به دنبال تهدید ایران هستند و همان‌طور که رهبر انقلاب آذربایجان را سر ایران معرفی کرده‌اند باید نشان دهیم که مردم آذربایجان همچنان حامی نظام اسلامی در برابر این تهدیدها هستند.

خدابخش افزود: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور همچنین روحیه مضاعفی به مسئولان استان بخشیده و آنها را نسبت به پیگیری مطالبات عمومی، جدی‌تر از قبل خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha