حمایت از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3708292
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

حمایت از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد نخبگان استان ظرفیت‌های زیادی برای حمایت از مستعدان و سرآمدان حوزه‌های مختلف علمی دارد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمدالله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان با اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی، اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های بنیاد نخبگان برای حمایت از دانشجویان، اساتید و استعدادهای بر‌تر دانشگاهی، نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر در مراکز علمی، آموزشی و فضای عمومی جامعه است.
وی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان نهادی چند بعدی است، افزود: بنیاد نخبگان با توجه به ماهیت و رسالت تشکیل آن برای شناسایی و حمایت از نخبگان در همه حوزه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی برنامه دارد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هنوز بسیاری از نخبگان، اساتید دانشگاه، مخترعان، دانش‌آموزان و جوانان با تسهیلات و حمایت‌های بنیاد نخبگان در حوزه‌های مختلف آشنایی ندارند و این بنیاد برای معرفی ظرفیت‌ها و حمایت‌های خود نیاز به مشارکت همه نهاد‌ها به ویژه نهادهای علمی و فرهنگی دارد.
اکوانی بیان کرد: لازم است اساتید، دانشجویان و فرهیختگان حوزه‌های مختلف برای توسعه فعالیت‌های بنیاد نخبگان و بهره‌مندی مستعدان بر‌تر با این نهاد همکاری کنند.
وی با بیان اینکه آشنایی عمومی با برنامه‌ها و ظرفیت‌های بنیاد نخبگان نیازمند شبکه‌سازی در همه نهادهای مرتبط با بنیاد نخبگان است، ابراز کرد: بنیاد نخبگان برای جذب و حمایت بیشتر از نخبگان، علاوه بر نهادهای علمی و آموزشی در این زمینه، از همکاری همه نهاد‌های اجرایی دولتی و خصوصی استفاده می‌کند.
انتهای پیام

captcha